The Kingdom where You belong!

Политика за поверителност

Kings Valley Hotel

Моля, прочетете този документ внимателно. 

Резервации
КАКВА Е ПОЛИТИКАТА ВИ ЗА НАСТАНЯВАНЕ НА ДЕЦА?

Деца до 2 години към датата на настаняването се настаняват в стаята на родителите си безплатно, споделяйки съществуващите легла или хотелът предоставя безплатни бебешки креватчета при поискване.

За деца на възраст между 2 и 11,99 години към датата на настаняването има доплащане, според ценовите условия за конкретната резервация. Те се настаняват на разтегателен диван или наличните легла в стаята.*

Деца над 12 години се таксуват като възрастни, според ценовите условия за конкретната резервация.*

*За да видите точните цени и информация за заетостта, моля добавете броя на децата и тяхната възраст, когато използвате търсачката на уебсайта на хотела.

РАЗРЕШЕНИ ЛИ СА ДОМАШНИТЕ ЛЮБИМЦИ В ХОТЕЛА?

С радост приемаме домашни любимци от малки и средни породи (до 5 кг). Допълнителната такса за почистване е 50 лева на вечер. Моля, имайте предвид, че домашни любимци не се допускат в нашите заведения за хранене, освен ако не са служебни животни.

Ако желаете да пристигнете с домашен любимец, трябва да уведомите хотела поне 24 часа преди пристигането Ви и той трябва задължително да бъде имунизиран, чипиран, с паспорт и с установени хигиенни навици.

ИМАТЕ ЛИ ПАРКИНГ В ХОТЕЛА?

Да, може да паркирате в нашия наземен паркинг безплатно. Ако желаете да ползвате подземния паркинг на хотела, моля да ни уведомите при правенето на резервацията, за да запазим място, таксата за него е 20 лева на вечер.

ИМА ЛИ СТАНЦИЯ ЗА ЗАРЕЖДАНЕ НА ЕЛЕКТРИЧЕСКИ АВТОМОБИЛИ?

Да, ако имате нужда може да заредите Вашата електрическа кола. Разполагаме с 12 станции, които се намират в подземния паркинг на хотела. Попитайте нашите колеги от Рецепция за повече информация.

При зареждане на автомобила се заплаща 20 лева на ден на рецепция за ползване на паркинг.
Станциите ни са с мощност 7.4kW AC Type 2.
Плащането за самото зареждане се извършва с карта през приложението EVpoint / https://evpoint.bg/app /.
Цената на kW е 1 лев.

Зарядните станции не разполагат със собствен кабел и са оборудвани само с конектори (щепсели).

ИМАТЕ ЛИ ЛЕСНОДОСТЪПНИ СТАИ ЗА ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ?

Да, имаме стаи с пълна достъпност за хора с намалена подвижност. Целият хотел също е напълно достъпен.

МОГА ЛИ ДА НАПРАВЯ СПЕЦИФИЧНО ИЗИСКВАНЕ (НОМЕР НА СТАЯ, ЕТАЖ И ДР.)?

Специфичните изисквания за номер на стаята и/или етажа не могат да бъдат гарантирани, но ние ще се радваме да научим за Вашите предпочитания предварително и ще направим всичко възможно, за да отговорим на всички Ваши искания.

РЕЗЕРВИРАХ НА УЕБСАЙТ, РАЗЛИЧЕН ОТ ТОЗИ НА ХОТЕЛА, И ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ ПРОМЯНА В МОЯТА РЕЗЕРВАЦИЯ. КАК ДА НАПРАВЯ ТОВА?

Ще трябва да се свържете с нашия партньорски уебсайт, чрез който сте направили резервацията. Ако не можете да намерите данните за контакт, моля, обадете ни се и ние ще Ви помогнем.

СЪЩАТА ЛИ Е ЦЕНАТА ПРИ ОНЛАЙН РЕЗЕРВАЦИЯ И РЕЗЕРВАЦИЯ ПО ТЕЛЕФОНА?

Да, ние гарантираме най-добрите възможни цени. Ако откриете нашите стаи със същите условия на по-ниска цена в Интернет, просто ни информирайте и ние ще Ви предложим същата или по-добра цена.

Пристигане и настаняване
КАК ДА СТИГНА ДО ХОТЕЛА?

Нашият адрес е ул. Извора 22, Казанлъшки минерални бани, Казанлък. Можете да използвате и навигацията тук.

КАКВО Е ИЗИСКВАНЕТО ЗА МИНИМАЛНА ВЪЗРАСТ ЗА НАСТАНЯВАНЕ В СТАЯ?

Минималната възраст за резервиране на хотелска стая е 18 години.

ОТ КОЛКО ЧАСА Е НАСТАНЯВАНЕТО В ХОТЕЛА?

Настаняването е след 15:00 ч.

МОЖЕ ЛИ ДА СЕ НАСТАНЯ ПРЕДИ 15:00 Ч.?

Ние ще направим всичко възможно да Ви настаним възможно най-рано. Ако обаче стаята не е готова при пристигането Ви, нашият екип  ще се радва да Ви помогне с багажа Ви, докато отпочивате в някое от нашите заведения.

Допълнителните такси и условия са следните: между 14:00 ч и 15:00 ч, ще Ви настаним, при възможност, без доплащане. Между 10:00 и 14:00 ч се заплаща такса от 20 лева на час, за стая. При настаняване по-рано от 10:00 ч се доплаща пълна нощувка, според ценовите условя на конкретната резервация.

ЩЕ ПРИСТИГНА МНОГО КЪСНО В ХОТЕЛА, ЩЕ МОГА ЛИ ДА СЕ НАСТАНЯ КЪСНО?

Нашата рецепция е на Ваше разположение денонощно.

ИЗИСКВА ЛИ СЕ ДОКУМЕНТ ЗА САМОЛИЧНОСТ ПРИ РЕГИСТРАЦИЯ?

Да, валидна лична карта със снимка или паспорт е необходим за настаняване в хотела.

ИЗИСКВАТЕ ЛИ ДЕПОЗИТ?

При настаняване ще бъдете любезно помолени да предоставите гаранция за допълнителни услуги по време на престоя си в размер на 100 лева на стая, но не повече от 300 лева за целия престой. Депозита се прави само чрез предварително оторизиране на банкова карта (кредитна или дебитна). Депозитът се освобождава при напускане на стаята, освен ако не е използван за разплащане.

По време на престоя ви
КАКВО Е РАБОТНОТО ВРЕМЕ НА ЗАВЕДЕНИЯТА ВИ?

За подробна информация за нашите заведения, моля посетете https://kingsvalleyhotel.bg/zavedeniya/

КЪДЕ СЕ СЕРВИРА ЗАКУСКАТА?

Закуска се сервира в Ресторант ''Тракия'' на етаж R

КОГА СЕ СЕРВИРА ЗАКУСКАТА?

Всеки ден от 7:30 до 10:00 часа

КЪДЕ СЕ СЕРВИРА ВЕЧЕРЯТА НА БЛОК МАСА?

Вечерята се сервира в Ресторант ''Тракия'' на етаж R

КОГА СЕ СЕРВИРА ВЕЧЕРЯТА НА БЛОК МАСА?

Всеки ден от 19:00 до 22:00 часа

ПОЗВОЛЕНО ЛИ Е ПУШЕНЕТО В СТАИТЕ?

Целият хотел е за непушачи. Пушенето е разрешено на определените за целта места, като двора на хотела, терасите на стаите и на терасите на нашите заведения за хранене, както и бар „The Lounge“. Пушенето на електронни цигари (Iqos; glo; вейп) се разрешава и на закритата тераса на ресторант „Тракия“.

За пушене в стаята или Спа центъра, както и всички извън свободните за пушене зони се прилага глоба от 400 лева.

ПРЕДЛАГАТЕ ЛИ РУМ СЕРВИЗ?

Да - рум сервизът е на Ваше разположение от 07:00 до 23:00 часа. Менюто е достъпно на телевизора във Вашата хотелска стая.

ПРЕДЛАГАТЕ ЛИ WI-FI ИНТЕРНЕТ?

Да, имаме безплатен безжичен интернет в целия хотел и във Вашата стая. Паролата е HAPPY2CU.

ИМА ЛИ ЮТИЯ И ДЪСКА ЗА ГЛАДЕНЕ В СТАЯТА?

Ако имате нужда от ютия или дъска за гладене може да се свържете с нашите колеги от Рецепция и те ще Ви съдействат за получаването им.

ПРЕДЛАГАТЕ ЛИ УСЛУГА „ПРАНЕ“ И „ХИМИЧЕСКО ЧИСТЕНЕ“

Да, ще намерите меню с услугите и цени в гардероба на Вашата стая.

РАЗРЕШЕНИ ЛИ СА ПАРТИТА В ХОТЕЛСКИТЕ СТАИ И АПАРТАМЕНТИ?

Не се допускат партита в хотелските стаи и апартаменти с цел осигуряване на спокойния престой на нашите гости. В случай на смущение ще бъде направена учтива молба (предупреждение) за намаляване на шума, при отказ, гостът ще бъде помолен да напусне хотела без възстановяване на сумата за настаняването. Регистрираните гост(и) отговарят за всички посетители. Нерегистрирани посетители са разрешени само до 22:00 часа. Ако в стаята бъдат открити повече хора, които не са посочени във формуляра за регистрация за гости след 22:00 часа, те следва да бъдат регистрирани за нощувка, стига да не бъде превишаван максималния капацитет на стаята или апартамента. Ако той бъде надвишен, престоят ще бъде смятан за парти. За комфорта и удобството на всички гости, хотелът разполага с политика за тишина между часовете от 22:00ч - 06:00ч. 

РАЗРЕШЕНИ ЛИ СА СНИМКИ И ВИДЕО ЗАСНЕМАНЕ В ХОТЕЛА?

Не е позволено:

Комерсиална фотография или видео заснемане не се разрешава в Kings Valley Medical & Spa Hotel без изрично писмено разрешение от ръководството на хотела.
Нашият първи приоритет е спокойствието на нашите гости, така че имаме строга политика срещу използването на някоя от нашите локации за неоторизирана професионална или търговска фотография или видеозапис (включително предбрачни снимки-освен ако това не е част от сватбен пакет в хотела, предложения за брак, реклами, модели/ модни снимки/ заснемане и др.).

Позволено:

Гостите могат да снимат некомерсиални снимки или видеоклипове за лична употреба (без професионално оборудване, осветление и т.н.) в стаята си или в хотела, но трябва да зачитат поверителността и спокойствието на другите гости.
Професионалната фотография/видеозапис е позволена, само ако ръководството е дало своето разрешение преди снимките. Всички заявки за фотография/ видеозапис ще бъдат прегледани и одобрени въз основа на заетост, наличност и съдържание.

Моля, имайте предвид, че неоторизирани професионални фотографи/видеооператори, които не са гости на хотела, ще бъдат помолени да напуснат хотела незабавно.

Исканията за използване на която и да е част от хотела като място за комерсиални фотосесии или заснемания, както и специални поводи/ сватбени снимки трябва да се отправят към отдел „Маркетинг“. Тези фото/ видео заснемания са обект на такси и строг график, който трябва да бъде одобрен от ръководството. За заявки за фото/ видео заснемане, моля, свържете се с нашия бранд мениджър на имейл: 

Спа център
РАБОТНО ВРЕМЕ

Нашият Спа център е отворен за всички гости на хотела от 08:00 ч до 20:00 ч всеки ден.

ДОСТЪП ДО СПА ЦЕНТЪРА

Достъпа до съоръженията в Спа центъра е включен в цената на нощувката. След напускане на стаята, гостите не се допускат на територията на спа центъра.

Външни посетители могат да се възползват от нашата аква и термална зона само в делничните дни между 08:00ч и 20:00ч  срещу допълнително заплащане: 90лв за възрастни; 45лв. за деца от 6г до 12г. Деца под 6г. могат да посещават басейните безплатно, но само в присъствието на пълнолетен придружител. Достъпа на външни гости до комплекса зависи от заетостта.

РАЗРЕШЕНИ ЛИ СА ДЕЦА В СПА ЦЕНТЪРА

Да, Спа центърът разполага с басейни подходящи за деца.

На деца под 16 годишна възраст не е разрешено да използват фитнес залата и различните спа съоръжения в Термалната зона.

КАКВО ПРЕДЛАГА БАЛНЕОЛЕЧЕНИЕТО?

Повече информация може да намерите тук

КОИ ОТ ПРОДЕЦУРИТЕ СЕ ЗАПЛАЩАТ В СПА ЦЕНТЪРА?

Информация за всички процедури, за които има допълнително доплащане може да намерите на нашето Спа меню ТУК

КАКВА Е ТЕМПЕРАТУРАТА НА ВОДАТА В БАСЕЙНИТЕ

Хотелът разполага с 4 външни и 4 вътрешни басейна.

Температурите на водата в басейните варират от 28°С до 39°С.

Къде мога да обядвам, докато съм на басейна?

Kings' Valley Pool Bar предлага възможност за лек обяд.

Ако желаете може да се насладите и на предложенията на терасите на  Ресторант Софра или Ресторант Алба, като молим да се придържате към установения дрескод - лятно облекло, халат, туника, къси панталонки, тениска и др.

Фитнес център и допълнителни спортове
РАБОТНО ВРЕМЕ НА ФИТНЕС ЦЕНТЪРА

Хотелът разполага с фитнес център и той е на разположение на всички гости на хотела ДЕНОНОЩНО.

КАКВИ ДОПЪЛНИТЕЛНИ СПОРТОВЕ ПРЕДЛАГА ХОТЕЛА?

Хотелът разполага с два тенис корта и три падел игрища. За повече информация как може да се възползвате от тях, моля да се допитате до колегите от Рецепция на място или на телефон 0431 54080.

За деца
Има ли детски кът в хотела?

Хотелът разполага с детски кът, който е на разположение безплатно за всички деца, гости на хотела на възраст от 3 до 12 години. В детският кът има аниматор, който ще се грижи за малките ни гости. Деца под 3 години се допускат само с придружител.

Разполагаме и с тийн зона за по-големи деца, оборудвана с настолни игри, джаги, билярдна маса, интерактивна „touch“ маса с жетони както и възможност за наем на PlayStation 5 конзола и Xbox S конзола. Информация на рецепция хотел на място или на телефон 0431 54080.

Освобождаване на стаите (Check out)
ДО КОЛКО ЧАСА ТРЯБВА ДА ОСВОБОДЯ СТАЯТА?

Времето за напускане е до 12:00 ч. 

Хотелът може да предостави безплатно късно освобождаване до 13:00 ч само при предварително съгласуване с персонала и при наличност.

За напускане след 13:00 ч до 17:00 ч се доплаща 10 евро, на час за стая. След 17:00 ч се дължи такса равна на цяла нощувка, спрямо ценовата политика за конкретната резервация.

МОГА ЛИ ДА ПЛАТЯ С БАНКОВА КАРТА ИЛИ В БРОЙ?

Да, приемаме плащания с всички основни дебитни и кредитни карти.

В брой (български лева и евро).

*Основното плащането е винаги в български лева. Превалутирането на суми в евро е по фиксирания курс на БНБ 1 евро = 1,95583 лв. / BGN

Депозит от 100 лева на ден за допълнителни разходи по време на престоя се приема САМО авторизация на кредитна/дебитна карта.

ИМАМ НУЖДА ОТ ФАКТУРА ЗА ПРЕСТОЯ МИ. КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ?

Моля, информирайте нашия екип на Рецепция, предварително или по време на плащането, за информацията, от която се нуждаете във фактурата си.

След престоя ви
ИЗГУБИХ ФАКТУРАТА СИ. КАК МОГА ДА ПОЛУЧА КОПИЕ?
КАК МОГА ДА СПОДЕЛЯ МОЯ ОПИТ И ВПЕЧАТЛЕНИЯ?

Вие сте повече от добре дошли да споделите своите впечатления от престоя си при нас на  или чрез Google. Ние също така оценяваме честната и конструктивна критика, тъй като това ще ни помогне в нашите постоянни усилия за достигане на нови висини в обслужването.

ОСТАНАХ МНОГО ДОВОЛЕН ОТ ПРЕСТОЯ СИ. КОЙ Е НАЙ-ДОБРИЯТ НАЧИН ДА НАПРАВЯ СЛЕДВАЩАТА СИ РЕЗЕРВАЦИЯ?

Ако искате да получите най -добрите цени и оферти с най-гъвкавите условия, моля, посетете нашия уебсайт или се свържете директно с нашия екип за резервации по имейл или телефон 0431/54050.

pencil